Saturday, 20 April 2013

ahjumma..!!

assalamualaikum dan salam sayang kepada semua pembaca blog biru ni.

hari ni 20 April 2013, hari ini hari lahir kawan aku, namanya Syafieza.. Selamat hari lahir semoga murah rezeki dan semoga dapat SPM straight A+!! hehe

pejam celik-pejam celik  sudah empat hari lahirku berlalu,, Ya Allah gembira sangat sebab dapat sambut Hari lahir di sekolah bersama teman - teman seperjuangan yang sedia berada di sisi saat suka dan duka,  perasaan hiba memang ada sebab tak dapat sambut bersama keluarga memandang kan keluarga sibuk.. tak apa..adek tak kisah, adek tak minta apa-apa pun dari mak abah sebab adik pon tak dapat nak bagi yang terbaik untuk mak abah setakat nie..tapi InsyaAllah adik akan berikan yang lebih baik untuk SPM nanti!! mak abah tunggu tau!!

kepada kawan-kawan terutamanya ahli kelas 5 Rahmah terima kasih wat 'prank' walaupun cam hambar dan mintak maaf banyak-banyak sebab ustaz marahkan korang semua,haha lagipun salah timing! haha..sangat kelakar tapi tak pe sebab kat asrama kene lagi..!! lagi best..!! sebab korang baling aq telur sampaikan baju aq tak hilang-hilang lagi baunya. sangat seronok..memang kenangan yang terindah,, haha
dan tak dilupakan pulak kat dorm Zainab yang wat prank bedak,,sumpah wangi +termakan bedak,,haha tak sangka korang wat prank even dorm sendiri tak wat prank tapi terima kasih dekat Eli, Erma,Lin, Hanis ngan Fieza sebab wish aku..terima kasih sangat-sangat sebab kenangan nie akan aku ingat sampai aku mati !!

terima kasih dekat teman-teman GENESIS yang setia bersama-sama mengharungi jalan perjuangan yang berliku-liku ini. semoga kita bersama-sama peroleh hidayah dan rahmat daripada Allah dalam perjuangan SPM ini!!

Ya Allah terima kasih kerana kau kurniakan teman-teman yang setia bersama ku walau apa jua ujian yang kau berikan padaku, yang selalu mengingatkan ku kepada Mu, yang selalu menyedarkan ku ketika ku hanyut dengan nikmat dunia, yang menggembirakanku saat ku tersungkur dalam perjalanan ini, yang membangkitkan senyumanku tatkala aku bungkam mencari kebahagiaan.. terima kasih Ya Allah, kau balaslah jasa mereka dengan kekuasaan Mu sesungguhnya Kau lagi Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Ya Allah kau berikanlah kekuatan dan ketabahan kepada kami dalam mengharungi ujian daripada Mu. kau kuatkanlah semangat kami tatkala kami tersungkur dalam Jihad ini.. Amiin Ya Rabbal Alamin!!

Saturday, 13 April 2013

waiting for number 16

Alhamdulillah dapat balik umah untuk minggu nie..heheh..

tapi lain rasenyer..x tau la tapi hati nie sangat meronta nk tunggu hari ke 16 dalam bulan April nie..hik..hik..harap2 hari tu hari yang dapat dikenang sampai aq tue <3