Friday, 18 March 2011

keluarga bahagia..

kakak dan abg yang selalu wat aq geli hati...~ngee

ni la saye!!!


jeng-jeng!!!
ni la parent saye...hihiihiii

bile saye tengok gambar ni...alangkah bahgienyer mak&abah
pahit manis semuanya ditempuhi bersame...walaupun alam rumahtangga banyak cabaranya(walaupun aq lom rasainye) tapi mak&abah tetap bersama...
setiap pagi pegi sawh mgrjakan swah yg diamanatkan dgn bertanggungjawab.
lps pulg ke rumah masak untuk atok&nenek kat umah yg sedang uzur..bile ptg plak pegi keje..mak mengajar..abah..pi keje...bile mlm rehat dan kadg2 ttp x berehat..abh asyek terime call dr pejabat tntg masalah rumahtangga zamn skrg yg ske berpoligami, nikah lari dn byk lagi...fuhhhtu blom lagi masalh kewangan untuk kami adik beradik...walaupun kkk n abg sdh bekerje, x de nyer wet x abes...
aq la...asek mintak wet je untuk skola yg mcm2 wet kene kuar...kesian mak dan abah..nk mnmpg atok ngan nenek lagi..mmg sedey...nk beli umah pon x de wet..10 taun ddk umah quarters kat tg.karang nieh...
ok la tu je nk ckp...hehhhe



sepasang mata

blog nie dicipta oleh aq yg x pndai IT nih.. luse da nk balik asrama rase cam yeay x saba nyer nk balik !!!!!!
pergh.....mmg best tu bile jmpe kawan2...lagi2 3 H yang rioh tu..hahahhah...

time cuti ni...asek terbayang kawan2 yang wat lawak smpai x kering gusi...
pahit manis yang kitorg lalui x ubah macam adeq beradik kat sekola...bagaikan satu kluarge bahgie...

hey kawan2 u all mmg rawk la...
sebenonye aq nk citer psl..Seronok Ke COUPLE?
aq bkn nk perli memane pihak tapi aq rase pelik sgt...korang x bosan ke?
x rase cam terkongkong?
x rase malu ke?
walaupon aq 'x pernh' tapi aq dpt rasakan..kau ari2 sms..la..tepon.. ar..chatting ar...dating ar..
mmg bosan mmg mnmbh nafsu zina adela...
nmpk cam nk kawen je...tapi bawah umur... darjah 1 pon da pandai becint...zaman skrg ni mmg x mustahil..sbb da nak same cam zaman jahiliah je..
ok ar..aq x sntuh psl couple ni...

aq nk citer pasal pakaian wanita skarang plak..

ade la hamba Allah ni yang pakai tudung tapi sanggu tinggi cam bonggol unta..ade ke patut..
mmg x lawa btul...sanggul tinggi2..bkn lawa pon buruk ade ar...da la pakai tudung labuh tapi tudung tinggi cam bkit sampai terangkat blkg tudung sampai nmpak leher...x de gune cik kak oiiiii
lagi satu.. ade plak yg pakai tudung tapi lengan nmpak smpai ke ketiak.. ade ke patut baek x payah...perbuatan tu same cam mghina Islam..
ade agi satu golongan yang pakai tudung tapi baju jarang...fuh...cowok dtg main bersiul lagi...
ade sorg lagi pakai tudung da okey, baju labuh sampai ke lutut..x tabarruj tapi bile pndg bab kaki...amek ko!!! pakai legging giler ketat..nmpak bntk kaki yang berliku...

aq tulis nie bkn nk kutuk tapi aq nk luahkan hasrat hati aq yang asyk pkr bnde yg x sepatutnye..hahha
ok la...

last word...terimakasih sbb bace blog yg x seberapa menarik ..maaf gak kat sesape yang terasa... maaf bebanyak..